- Mia Skäringer tillbaka!



(en alldeles utan att fråga om lov-bild från slutet av Mias blogg, visst är hon fin?
o klickar du på den så hamnar du på nya bloggen också, bra va?)


Jag lusläste hennes gamla blogg på mama, ser till min stora glädje att hon
kommer tillbaka i bloggosfären på nya sidan yourlife och härliga människa,
varmt välkommen tillbaka!

Nya bloggen har hon döpt till Avig Maria, en ordlek, och med den ambition
det är en blogg jag kommer att titta in på ofta!


Här har ni en länk till den gamla bloggen om
ni vill se/känna hur en Skäringer kan te sig
online, så härlig!



Här finns ett  gammalt inlägg om just



Förresten, jag har placerat min blogg i
1 Pia:

skriven

Åh, va kul!!! Ska genast lägga till henne på Favoriter.. eller vad det nu heter i Mac:en!! ;o)



Jag kör både Treo och vid mera värk tar jag Citodon. Tack o lov så får jag dem utskrivna, än så länge i allafall!



Kram på dig!!!

2 Pia:

skriven

Så glad jag blev att höra om din mammas tillfrisknande.. Mindre kul att hon ramlat, men jag hoppas att hon hämtar sig även från det.. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: