- Nu har racet börjat, VAKEN är vad som gäller!




Man är ju smått tvärsom av sig till naturen, eller åtminstone jag.
Jag är vaken, inte trött, kanske inte pigg men i varje fall igång,
nu talar jag om mitt normaltillstånd alltså.

Nu vet jag ju om att jag faktiskt inte ska sova på några timmar,
vaknade av dotterns telefonsamtal, kring 10-snåret, och börjar
gruva mig....

Mellan uppvaknandet och besöket på sjukan har vi 21 timmar,
innan jag kommer att somna i morgon kväll har väl en 14 timmar
till gått .

Alltså en 35-40 vakna timmar... i följd...


Gäääääääääsp

så meningslöst,
att jag är trött redan nu alltså



1 A:

skriven

Aj då, är det nu som det är du skall göra EEG eller nån sorts annat test av hjärnaktiviteten? Ungefär som när man vet att man måste vara på fastande mage inför ett blodprov. Aldrig att man är så hungrig som just då. Men tanken på att inte få sova på 21 timmar...tortyr minst sagt! Tänker på dig!



KRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: