- Nätparty den nionde november?




Jag ska nämligen vaka den natten, mellan en tisdag och en onsdag pratar vi,
jag som är så kaxig över hur pigg jag är nattetid har på senaste tiden drabbats
av något märkligt.... kvällströtthet,

eller kanske nåt som er andra skulle kalla natt-trötthet eftersom att jag
ju ändå är vaken en gnutta längre än alla er som måste upp tidigt på morgnarna...


Hur som haver och oavsett vad så ska jag vaka in den onsdagen,
dags för ett litet eeg med trött skalle (är väl nästan en 6 år sedan senast),
nu måste jag bara komma på vad tusan jag ska pyssla med hela den natten....

Nån som har nåt bra tips?
(inte spel och blip och blopp dock....)
Kanske nåt bra ställe där jag kan streama
riktigt dåliga tv-program?


i övrigt måste jag få fortsätta att beklaga mig,
vad händer i min skalle??? det är helt stilla,
tomt, katastrofalt hjärntrött och helt otroligt
svårt att få ihop något vettigt...
(blir nästan lite rädd ju...)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: