- Både Moderaterna OCH Jehova......hjälp!!!



Tänka sig hur det kan bli ändå, sitter och läser bland VK´s bloggar och hittar
lite roliga saker, utifrån mitt sätt att se är det hysteriskt roligt måste jag erkänna!


Alejandro Caviedes, S, skriver om hur Moderaterna här i Umeå beslutat sig för
att börja sin dörrknacknings-räd och då även lagt ut det som ett event på sin
facebooksida.

Kliv in hos Alejandro för hela berättelsen, jag lovar att
den är bra, och det värsta av allt, helt sann!


Vår Edward Riedl, M förstås!, reagerar med kraft..? eller i vanlig
borgerlig "jag vet bäst och ni andra kan väl ändå bara vara
tyst"-anda och slänger in en liten brasklapp som extra bonus..


"-Vi har ingabetalda ombudsmän likt socialdemokraterna utan merparten är medlemmar
med andra jobb som på kvällar och helger jobbar stenhårt för att vinna valet i höst"


Självklart, hur skulle det annars se ut,
jag menar Sveriges nyaste ARBETAR-parti
måste ju innehålla såna som arbetar då,
eller har jag missat något?

Vi  "andra" får väl förlita oss på de andra mer
humana partierna, de som även tänker på folk
som hamnat utanför arbetsmarknaden alltså....




Intressant nog hittar jag den här kommentaren hemma
hos mig idag, ödet kanhända?



Jag babblade ju iväg kring Jehovas Vittnen häromsistens,

- Skit arsle till salu, intresserad?

och nu fick jag ju svaret på den största frågan av alla,
VARFÖR kommer de hem till oss???

Matteus 24:14

"Och dessa goda nyheter om kungariket skall bli predikade på hela den bebodda
jorden till ett vittnesbörd för alla nationerna; och sedan skall slutet komma.
"



Eeeh, jaha?

Ni kommer för att tala om att....? Och sen är det kört........?



Nä vet ni vad, jag vidhåller vid mina gamla åsikter,
jag vill VARKEN ha hjärntvättade vittnen

ELLER

vattenkammade sk "arbetar..."-moderater i mitt hem,


Vik hädan.....(fortsättningen bestämmer ni själva) !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: