- Skit arsle till salu, intresserad?





Har du en sisådär 20 miljoner över som ligger och skrotar, känner
ett sug att komma över hit till Marieberg och samtidigt göra en insats,
nu är Rikets Sal efter Björnvägen till salu!


Kan inte direkt påstå att jag har så stor respekt för dessa vittnen, nog
har man blivit mer eller mindre trakasserad en gång för mycket i sitt
eget hem av dessa "upplysta" själarna så visst kan det vara ganska
skönt att de flyttar på sig!



Tittar in en sväng på deras hemsida, lite internationellt döpt till
Watchtower


Här hittar man ALLA svaren, piffigt länkade och bekräftade med
citat ur bibeln, finns inte ett värdsligt problem som inte kan lösas
på ett enkelt klick, intressant minst sagt!

Några exempel för beskådande kanske?

Bilkörning - Hur du kan köra säkert

Dataspel - Oskyldig underhållning

Telefonsex - Varför är det fel med telefonsex?






Självklart finns det andra mer traditionella frågor och svar men
eftersom att jag redan vet att jag inte alls är intresserad av deras
vittnesmål eller eventuella plats i himmelriket så får ni leta reda
på det alldeles själva, jag tog bara fram några av russinen i kakan!


Om ni mot all förmodan känner för att
läsa Bibeln sådär online så varsågod!



I begynnelsen skapade Gud....
blaha blaha


1 Thalina:

skriven

Det var ord och inga visor hahaha Jag ger inte mycket för dem heller men slipper dem i min trappuppgång och det är jag glad för.Önskar dig en fin Valborg kram Thalina

2 Tehå:

skriven

Intressant arbete du lagt ner på ditt inlägg om Jehovas vittnen. Även om du inte tycks vara inriktad på religiösa frågor verkar du ändå vara imponerad av deras webbplats och mängden av skilda ämnen som presenteras där. Syftet med deras hembesök är att följa anvisningen i Matteus 24:14.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: