För i dag har det väl mest regnat.

 
 
 
Och inte att förglömma, storfrämmande från England förstås! 
 
Bilden ovanför är min del av lägenheten, där jag mestadels sitter .
Datahörnan, min väg ut i verkligheten, och läshörnan som inte riktigt
är igång än då jag återigen helt tappat bort läsningen. Lite synd men
jag fortsätter att bunkra böcker från loppisarna så jag har massor att
ta igen när det väl har lossnat igen!
 
Eldar mina värmeljus fortfarande, som ni ser så är det fortfarande
ganska mörka kvällar häruppe, framförallt när vädret är såhär genom-
ruggigt och strilregnande hela dagarna.
 
Är alldeles för tätt inpå förra blogginlägget, så fullbokat är inte mitt
liv att jag kan skriva dagligen, så jag smiter igen. Tänkte bara se om
jag kanske kan få till några rader ibland, är jättebra för minnet om inte annat!
 
 
Tjoflöjt på er!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: