Just ja, akta sig för myndigheterna nu!

 
 
Vaknade alldeles för tidigt i morse, klockan var bara 5 när jag vaknade med halva mag-
säcken i munnen... Halsbränna, sånt som verkar smitta skulle jag nästan vilja påstå.
Gravida dottern dras ju med eländet och givetvis måste jag också få en släng eller två.
 
Nå ja, solsken, för jag vet inte vilken dag i ordningen, och idag kanske blir dagen när jag
masar mig ut till ängarna för lite soldyrkan ute på gräset istället för att sitta inträngd på vår
altan. Större odds att komma iväg när jag vaknar tidigt!
 
Läste artikeln om Sven-Ingvar som efter en tveksam statusuppdatering på facebook blev
upptaxerad med 400 000 kr, heja Skatteverket för ert idoga arbete att jaga människor på
nätet, är det därför jag fortfarande, trots insomnad blogg, hittar besök från både er och fk
här? Tror ni kanske att jag smygsemestrar, shoppar för stora pengar och varför inte svart-
jobbar lite grann?
 
Ack så ni bedrar er vänner, jag sitter fortfarande hemma, tar mig en utflykt ibland, 
kanske till affären eller farbror doktorn, har faktiskt också följt med dottern nångång
och tittat på lite barnsaker. En regelrätt semester har jag inte haft på kanske 12 år, 
började alltså med min mindre konsumtiva livsstil medans jag fortfarande arbetade,
och mina svängar upp till lappmarken, särbot, får ni säga vad ni vill om -
det är rena rehabresor vad mig och min behandlare anbelangar.
 
Men nu orkar jag inte f;rs;ka skriva mer h'r, som ni  ser kr[nglar tangetbordet
MYCKET och det 'r ingen ide att f;rs;ka f[ ihop en text n'r man m[ste sitta och
kopiera och klistra in v[ra tre mest viktiga bokst'ver - å ä ö
 

Lev och må, tänk på att ärlighet varar längst och ljug sisådär
lagom på nätet, storebror inte bara ser dig, hen läser också
dina bildtexter.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: