1 Ella:

skriven

Såg du börjat med EMDR(kommer jag att få göra ev. inom en kort tid). Hoppas det inte är den som fått dig att må så som bilden och den korta textraden ger uttryck för! Hoppas isf att du mår bättre snart! Följer din blogg nu för att se om du skriver nått om EMDR; för himla förvirrad inför vad det är och hur det ska bli.. Kram.

Svar: Jag har ju inte fått prova det ännu, och eftersom att det hänger på att jag tar tag i en hel del på egen hand först så antar jag att det kommer att dröja ett tag... Jag är varken den flitigaste med mina övningar, har inte fått "till" dom än, eller stabiliserats tillräckligt för att hon ska börja laborera med det ännu... Förstå hur sanslöst jobbig patient jag måste vara, jag hade ju redan glömt bort det, det här med epilepsi och PTSD garanterar noll minne, ivf för mig :(
litentanta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: