Borta bra men hemma bäst?

Här har det varit en tio dagars halvt om halvt himmelrike, jag trivs som bäst m familjen samlad i samma land o varför inte i samma lägenhet!

Pga tragisk sjukdom så kom dottern hem mycket tidigare än vi väntat oss och vi var borta i Sollefteå ett par dagar för sjukbesök hos min absoluta favorit exsvärmor o tillika dotterns farmor. Tyvärr fanns/finns inte pengarna för fler besök och det var med extremt tunga hjärtan vi lämnade stan förra veckan.. Tänker inte lämna ut några detaljer utom ett endaste ord - cancer, en plågsam sådan också...,

Dagarna här hemma har bokstavligen rusat förbi och idag var det dags för fina paret att återvända "hem" igen. Att säga nåt annat än att det tar ont i både hjärteroten och mammatarmen vore en ren lögn men jag litar blint på allra finaste dotterns övertygelser om att det går bra, trots arbetslöshet och allt vad det nu innebär. Tror att hon vet att hemma "hemma" alltid kommer att ha plats för henne <3

Ligger i badet o blippar på just nu, dags att sikta in sig mot sängen innan ajfånen ramlar i det blöta, ville bara skriva en liten rad så ni ser att jag finns kvar trots min tystnad. Nu schampo o sen i säng, ha det bäst därute o natti på er!

Bilden på dotterns stora smaskkalas igår, så gott var det!!

Kategori: 0

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: