- En liten kortis




Så har en till vecka rullat förbi. Jag jobbar vidare, med allt annat än jobbet kanske
jag ska förtydliga för fk som har en tendens att titta in här, jag jobbar med "rehab",
vill ni veta mer så hör hemskt gärna av er, jag försöker nämligen komma i kontakt
med er utan svar....

Fick herrbesök mycket tidigare än väntat, iofs kanske för att jag signalerade om
att det skulle vara väldigt välkommet, jag tjoade ut det direkt på twitter minsann!
(för er som inte vet kan jag väl jämföra det lite med att ställa er inför x antal
hundra personer och bara gapa ut vad ni har på tungan för stunden, det
"fungerar" oftare än man kan tro)

Vi tog oss en stilla tur på Kulturnatta, lyssnade på Kreti o Pleti som skötte sig
hur bra som helst, åt några halvtaskiga munkar och passade på att kolla in nya
Bildmuseet. Väl värt ett besök både för arkitekturen och utställningarna!

I morgon väntar ett par timmars besök på sjukhuset, jag har tydligen blivit
"antagen", oj vad pretentiöst det låter, till någon sorts utvärderingsgrupp (?)
med lite extra genomgång av både blod och hjärta, något samarbete mellan
psykiatrin (min bästa prattanta) och kardiologen. Kan jag inte bli toknormal
med bevakning på både skalle, tänk, hjärta och ja, allmäntillståndet så är det
väl läge att kasta in hatten helt ;)

Annars så händer inte så mycket, våren tassar fram, stormstegen har hittills
inte nått Umeå men vi får se, har ju läst något om en varm vecka i tidningarna,
kanske får vi också njuta av våren istället för att hurrva oss fram?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: