- Nu är det bara framåt som gäller, med några pauser förstås.


Det finns ju saker som är mer eller mindre roliga, läkarbesök är definitivt
sanslöst mycket mindre roliga samtidigt som jag ibland kan känna mig
riktigt nöjd efteråt. Ja, bara för bekräftelsen kanske, ni vet, man mår lite
halvkymigt och jo, det var faktiskt något som strulade. Satt inte bara i
huvudet, inte bara mitt "halv tomma-glas"-livsfilosoferande som jag borde
hantera på ett annat sätt osv....

Om det stämmer så har jag alltså redan svarat på sista blodtryckspillren.
Efter två ynka doser. Det låter lite korkat och jag vet inte ens om det finns
någon teknisk möjlighet, kanske samarbete med den andra sorten, kanske
bara tur? Numer har min puls krupit ner med 30 slag i minuten??!

Kanske huvudvärken kommer av någon sorts otrolig förvåning eller bara
för att jag inte längre springer runt med hjärtat i halsgropen, den överlever
jag utan större problem. 70 i puls, hallelujah, jag har helats :)

Nästa måndag dags för neuroleptikan... Så otroligt skämmigt, fast det inte
alls borde vara det, jag har turen att få en hel översyn och det ska jag vara
tacksam över! Kan en lågdos neuroleptika hjälpa till att lindra biverkningarna
av min jädra antiepileptika och stävja lite av PTSD´n så återigen, hallelujah!

Sen har vi knorren, det där lilla extra liksom.....
min PT (hahaha!) hörde av sig idag och första
tiden är inbokad!

(först om 2 veckor men nu jobbar jag utifrån skynda
långsamt, skaffa mig koll över hur jag mår och ut
med mig på vanliga promenader innan jag skämmer
ut mig på gymmet.......)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: