- I wanna go home....



Det är söndag kväll, hade en ganska jobbig bussresa hem från särbot och borde alltså
enligt all logik vara nedbäddad och zzznarkandes vid det här laget men jag fungerar inte
alls på det sättet... Ganska frustrerande måste jag erkänna.

Tog en rövare och tog en dubbeldos medicin på bussen, är nog inget man ska göra och
inget som egentligen hjälper men jag fick en gnutta halvt om halvt panik mitt i allt. En
vanlig söndagstur från lappmarken hemåt brukar iofs oftast innebära ganska full buss men
det faktum att det varit sportlov garanterade mer eller mindre smockfulla bussar...

Jag satt vid fönstret, upptäckte efter nån halvtimme att jävlar....
belysningen raderna framför pekade rakt in i mina ögon..... :/
Varmt, studsigt och allt utom ljudlös färd triggar min ep, jag mår
alltså uselt. Efter 5 mil får jag ny kompis på sätet bredvid, han tar
givetvis fram sin laptop och så har vi lagt till ännu en trigger.

(satt faktiskt och smågrät lite tills jag "sansade" mig, inte mer
sånt, kan tala om att ingenting blir bättre för att man läcker
offentligt.... )

Egentligen hade jag stora ambitioner, dags att ta tag i alla viktiga frågor igen, vad
vore livet utan saker att fundera kring? Men det sket sig, big time, och helt tydligt
är det så att livet fortsätter att hända trots att en litentanta inte twittrar, bloggar och
åsiktsbombar omvärlden  :)


(bilden är ännu ett plojprojekt på ajfånen, ursprunget är en vacker
fullmånebild som världens bästaste emigrant skickat till mamma,
vi delar nämligen samma måne trots att vi har en massa mil mellan <3)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: