- Bla bla bla bla.... bloggtorka? Eh, joo....



Det här med relationer, inte är det lätt inte.
Jag gillar ju människor, egentligen alla sorter, fast med lite eftertanke så
måste jag ju revidera mig, jag gillar verkligen inte alla sorters människor.


De där som dömer andra, såna står jag absolut inte ut med! Eller de som
snackar skit om varandra.... illa. Falska själar som bara tänker på vad som
kan vara bra för dom själva, nä, faller också bort. Kanske gillar jag bara de
få ynka "perfekta" själarna som vandrar omkring härute? Nä, inte det heller!

Jag föredrar nog vanliga personer, såna som i omgångar ljuger värre än hästar
travar, gömmer sig bakom knepiga ursäkter som ibland är alldeles för korkade
och allt som oftast faktist har och gör fel. Såna gillar jag, vore ju korkat annars.

Jag menar, herregud, vem tror jag att jag är själv?
Varken Moder Theresa eller Jungfru Maria, jag är
den jag är men kånkar runt med jädrigt bra ambitioner
ivf, alltid en början!

Att bli min vän är inte enkelt samtidigt som det är det enklaste du kan tänka dig,
handlar mest om trial and error, testa så får du se och kanske väntar massor av
babbel och bubbel. Och vad jag ville ha sagt med det här?

Jo, de få bortvalda i mitt liv, de är inga slumpmässiga beslut.
Jag väljer också. Numer med än mer skinn på näsan.


1 Pia:

skriven

Så klokt skrivet!! Det är precis så jag känner.. och jag har också röjt undan en hel del "vänner" som inte är bra för mig. Och jag är verkligen inte perfekt, jag heller.

Kram!



PS. Har ny blogadress!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: