Så ja, nu är vi igång!

Shit !
Bloggande medelst ajfåååååån resulterade i att jag raderade hela första inlägget... Illa.

Klockan är halv fyra, utan sömntabletter ingen sömn, vilket är bra för en gångs skull men ack så tråkigt. På datorn rullar femte avsnittet av Bron, behållningen av den serien är i mina ögon den danske ytterst pungömma polisen, annars ganska ointressant.

Får mina kablar i morgon, ja, om en fem timmar sisådär och uttrappningen av Fenatoinet är igång. Ingen medicin på söndagskvällen o sen får vi se vad som sägs på ronden vid tio.

Inga känningar, ont i skallen men det är ju liksom inget nytt, inget knepigt alls. Än, får jag väl tillägga :) (eftersom att ingen övervakning pågår ramlade jag över en liten bild, här kommer "Big Brother" att sitta snart, yiippie..) och NÄ, bilden vill inte laddas upp .. :(


Tror det blir en vaknatt rakt av, kommer aldrig att hinna somna innan dagen startar upp så Gomorr på er och hoppas att ni får en bra måndag!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: