Firar mina åtta år på sjukan

Här är det lugnt o stilla, stannar kvar på sjukan över helgen och bara väntar.... Det är faktiskt inte så hemskt här inne ändå även om jag längtar efter att få tvätta bort all smet ur håret. Man får liksom en överdos av klägg och "turban" och ibland undrar jag om man faktiskt inte andas m hela huvudet?

Nå ja, drunknar i Pepsi gör jag. Snus finns och det enda som saknas är nog cigg, glömmer bort att jag har slutat... men ska försöka vara duktig och fortsätta sluteriet trots att jag släpps fri.

Så, har nog inget mer att berätta, allt är bara ok, funderar om jag ska sätta mig på träningscykelmojängen kanske men nä... Ska vaka i natt och det får räcka som självspäkeri just nu. Ha det bäst ni "där ute" ;)

1 Camilla:

skriven

Kramar om

2 gladulle:

skriven

Styrkekrama till dig

3 Pia:

skriven

Skickar en kram!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: