- Tålamod.... du får bereda dig på att ha tålamod...


Intressant, jävligt intressant ändå. När läkaren kommer in, min alldeles egna läkare
den här svängen, så blir man ju alldeles svettig till att börja med.

Värsta frågan - Har du haft något anfall? känns lite lagom kul, men inte tillräckligt
svår för att framkalla svett ju..

Kanske är det hela drösen m kandidater som stör? Men seriöst, det var betydligt mer obekvämt
när jag fick den höga äran att avnjuta ett par kandidater med på läkarbesöket inför en abort.
Rent logiskt ska det ju vara så också.
Fast det här då, han kunde lika gärna ha kommit och frågat om
vilka mästerverk jag har skapat i natt....

Jag har prestationsågren, jag måste kliva av det och åka med istället.
Ni som ska in i samma sväng, försök att inte offra så
mycket energi och tankar kring att ni INTE har lyckats sådär direkt som man ju vill.

Allt tar tid, jag är seg, kanske tar det längre tid för mig?
Kanske skiter det sig, kanske inte, det är bara att
ÅKA med. Punkt!


Men just nu är jag lite stressad ändå.... Tålamod är en sak, MINST 3 ANFALL är liksom
väldigt mycket tålamod.

Annars är väl dagens fundering, hittills, vad fan pysslar William Petzäll med?
Än så länge är det mest att surr på twitter, inget att hänga ut riktigt än alltså.

Vi får se under dagen.

Nu ska jag genomlida ännu ett Malou-program, knappra på innan batteriet
tar slut och måste laddas om och försöka att le någon gång ibland.

Smile, you`re on Candid Camera ;)

Förresten, nattens sömn?
En fyra timmar sisådär,
tjohooooo, ekorrpigga ögon!






1 Pia:

skriven

Åh, det är ju hårda bud.. tre anfall på en natt.. Brukar du ha det hemma?

Jag håller tummarna i allafall! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: