- Resfeber..... (för det låter inte lika fjaskigt)



Sååå, nu är det dags, en favorit i repris, på med klister, elektroder och den där
stickiga, jobbiga lindan varv på varv. Jo, det kliar efter några dagar, minst sagt.

Det här är vårens urtjusiga bild, Västerbottens landsting har nämligen infört
TOTALT fotoförbud numer, vilket rimmar väldigt illa med saker som här nedan-


Om INTE det här kallas kamera så vet jag då rakt inte vad en kamera ska vara....
Tänker iofs trotsa förbudet, känner liksom att HERREGUD, det är ju bara jag i det
här rummet hela tiden, vem annars än undertecknad kan bli kränkt?

Just nu fiskar jag efter en massa hållna tummar, många anfall.... :/ , inga trasiga
tänder för det har jag banne mig inte råd med och jag formligen dör om ajfånen
eller särbots dator ramlar i golvet. Ska vara JÄTTEFÖRSIKTIG och använda det där
sängbordet hela tiden, lätt att skjuta undan om jag mår dåligt och då ska jag inte
behöva sprätta iväg några av våra djupt älskade elektroniska nödvändigheter.

Nu har jag ju twitter att sysselsätta mig med, ska tycka som en toka, ja, lite
som vanligt då, men kanske lite knepigare beroende på allmäntillståndet. Att
kliva av Fenantoin tvärt är åtminstone en trigger för att framkalla kramper..


Nå ja,
i ärlighetens namn KRÄKS jag över att göra det här igen,
om någon tänkt titta förbi så snälla, ha i bakhuvudet att jag
är lite sorgsen från start så att säga. Finns risk för lite tårspillan
denna omgången då jag saknar så jag mår illa...

Men kunde hon, en av mina allra största hjältar någonsin, hantera hela sin
urhemska behandling så vore det väl själva fan om inte jag fixar det här också,
eller hur? Ljuset brinner ännu vännen.....

Men precis som fina bloggen Majs bryderier beskrev,

Kanske jag inte kvittrar hela tiden nu för ni måste förstå
det här är liksom en hel massa skrämmande, och vet ni vad,
låt mig få vara rädd också för fan ...

(skrev lite från omgången i våras,
det finns under kategorin HÄLSA)

Och för att sluta on a good note,
in på twitter med er - #stuffmoderaternadid
eller kolla in hos Ajour -


1 Lillemor:

skriven

Tänker på dig och håller tummar och tår att prylar och tänder håller, att registreringen visar det den ska, att rädslan inte blir för svår, och att du snart är tillbaka i god form igen. Och att du får nån ordning på kalufsen - helmet head, I bet!



Kram



Och du vet var jag finns, när du vill eller behöver

2 Camilla:

skriven

Kramar om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: