- Livet går vidare, precis som det var tänkt.....




Vi stod faktiskt och tittade på tårtorna idag, nya bageriet på Coop har ju en massa
smaskigheter och är det någongång tårtätande borde vara obligatoriskt så är det
just i dessa dagarna men..... Min tårtdag kommer också, lovar, fast inte förräns
jag hittar av några budapestbakelser, ska det vara så ska det banne mig vara på
riktigt :)


Bilden ovan är från i går natt, ett jädra oväder här hemma,
inte samma väder alls i natt som tur var men hösten är här.

Jag fortsätter min ordlösa tillvaro, struntar högaktningsfullt i
Juholts eskapader just nu, vägrade att titta på alliansen med
"bihang" häromdagen också för vet ni vad?
-Det finns faktiskt viktigare saker än sånt just nu!

Sorgsen är jag och förbannad och frustrerad,
kom igen du som tror dig veta meningen med
livet! Berätta gärna för mig, tills jag blir över-
bevisad kommer verkligheten få stå som den
raka sanningen...

Life happens, and then lot´s of shit happens,
o sen?

Ja, då dör man...

Fullständigt fel,
på alla sätt och vis!

Gonatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: