- Ok, jag är väl bitter då, fortfarande...


Eller jag vet inte, jag är då jädra sur och ettrig efter en dag med sprängande
huvudvärk. Överallt hittar jag kloka människor som bara måste tala om en
sanning, eller två, alla har sååå mycket erfarenheter att dela med sig av och
alla har liksom rätt....

Det här kanske är en ren överdos av twitter jag talar om, en sån där massiv
överdos som rinner ut genom porerna helt enkelt? Är ingen idé att försöka ge
sig på en motattack, ösa ur sig massor av smarta 140-teckniga mästerverk för
herregud, de finns inte..... Herregud, är jag lika sur som grannkärringen?!

(jag har t.o.m dragit ur telefonen...vilket i sig är korkat då det oftast blir
en jädra röra då folk inte får tag i mig, men trust me, jag är inte sjuk nu,
bara sååååå anti.)

Fullmåne, ja nästan ivf, gör väl sitt till misstänker jag, ordtorka en annan
klart trolig möjlighet, och sen kan jag bara meddela att det här med
terapi, det är inte bara roligt minsann! Är liksom ÖVERMÄTT på att få veta
hur bakvänt jag tänker, jag vet om det!! Nästa steg är väl att tänka helt
tvärtom om jag inte missförstått något, kan jag inte bara få köpa ett nytt
operativsystem till den här skallen istället för att traggla på såhär?

Även om jag har all respekt inför min prattanta så är det inte kul
längre. Vill liksom fylla upp kriterierna för BRA människa istället för
bakåtsträvande, tillkrånglande sådan....

Bara det,
annars är allt bra.

Typ.


1 Tonårsmorsa / Fatou:

skriven

Fast ibland ORKAR man verkligen inte med alla klämkäcka råd och förslag. Ibland VILL man bara få vara irriterad, arg, ledsen eller vad det nu kan vara. Ibland vill man helt enkelt bara få gnälla ifred!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: