- Solsken hela dan!


(förra året låg våren visst lite före...inte en knopp ännu i år)

Trots att jag som vanligt studsade upp mitt i en mardröm så verkar dagen
bli ganska bra. Solen sken vid åtta-tiden och snart, snart har den nått fram
till altanen, tänkte sikta in mig mot lite "ta hand om mig själv"-mys i solen
nämligen!

(och avlägsna mig från en stressad klatasme som sitter med bokslut/deklaration
här i vardagsrummet, jag är ju en sån där som INTE kan vara tyst vilket är en
ganska kraftig defekt dagar som denna ;) )

Jag har gjort lite nytta, putsat av alla fönstren, på utsidan - man måste ju se
till att fördela arbetet över lite tid så att det räcker längre, eller hur? Kanske
aningen korkat då vi ju bara har en tvåa och det vore smartare att göra klart
det tråkiga på en gång...hmm

Har även lyssnat/tittat (bakom skämskudden nästan) på hr Reinfeldt.
Ok, han pajjade bra mycket av mitt ursprungliga bra humör men nu
har jag petat in lurarna i öronen. Musik in, vettlös, samhällsoansvarig
maktfullkomlig borgerlig propaganda ut!




1 A:

skriven

Tack för din kommentar för ett tag sedan! Jag har själv just nu en bloggsvacka och varken bloggar jättemycket eller kommenterar. Måste bli bättre på det eftersom det faktiskt är så himla kul egentligen!

KRAM

2 A:

skriven

Försökte kommentera här i söndags och det gick inte alls. Hoppas på att det funkar bättre nu...

Tack för din senaste kommentar! Jag är själv just nu rätt trög med att både kommentera och blogga själv.

Inga knoppar alls? Här håller jag på o nyser mig halvt fördärvad för att allt har slagit ut på precis samma gång!

KRAMIS

3 attis:

skriven

Hejsan. Jag hittade hit via bloggregistre hos knuff. Trevlig och läsvärd blogg du har. Här tittar jag gärna in fler gånger. Bor själv i lilla Holmsund. Ha det bäst.

Kram

4 Madeleineslife:

skriven

Hej vännen.. Skäms att jag inte varit här på ett tag.. Men man tycker man har det då vi har kontakt ändå...

Har inte haft orken att läsa andras bloggar.. :(

Men nu är jag här :)

Läser ikapp... Här har allt slagit ut nästan, kommer inte finnas en blomma kvar till midsommar :(

Vill själv ha mina fönster puttsde, som HTJ ska göra. men dom är inte så snabba...

Ta hand om dej... Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: