- Ja, så var det det här med medicinerna igen då....




Banne mig om det inte nästan ser lite "naturligt" ut när jag
krampaktigt  försöker få fram ett avslappnat, halvt leende.......

Impulsklippning idag, ni vet en sån där -
"OM de svarar på frisersalongen första gången jag ringer OCH har en tid
DÅ kan jag väl smita över och kapa av håret kanske?" - grej.

(Jag var tvungen att ringa tre gånger, upptaget, och det är ganska så onödigt
i sig då det ju är drop in, men nu är det ju en gång så att jag inte alls gillar att
fixa med mig själv så det handlar om att trixa ihop nåt som nästan lurar mig ..)

Vad gäller pillren så har jag höjt min Fenantoin-dos, gjort tvärtom vad jag
brukar råda alla andra till och helt enkelt tagit tag i det själv. Utan att tala
med min läkare..... Känns någonstans som att jag har en viss rutin på det
här efter dessa år, känns också som att jag vill kunna njuta lite mer av
tillvaron trots nya tapeter och fladdriga skira, underbara löv utomhus.

Tänkte skicka iväg ett mail till neurologen, kanske i morgon, för att liksom
meddela det hela och be om en tid för provtagning. Gäller att ha koll på sina
värden om utifall att det blir fel, kanske.

Här hemma doftar det julskinka, ja, eller påsk beroende på vilket
humör man är på, och jag sitter just nu och smaskar på en B&J,
tack kära dotter. Allt är som vanligt eller inte, gott med glass ivf,
supersmaskigt!


Dagens lästips -




1 Katta & Doriz:

skriven

Snyggt!!!! Ska färga mitt nu när jag troligen får behålla det. Om färgen fäster... Fanns en ton som blev skitbra och jämn, dn finns inte längre. De andra jag provat har gjort mig flammig, men jag får väl testa på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: