- O så har vi måndag, igen....


Klev upp tidigt i morse, redan klockan sju slog jag upp mina ögon och tackvare
solskenet kravlade jag mig hela vägen upp ur sängen. Försökte hålla en hög växel,
ambitionen var att komma med första bästa buss nämligen, vilket inte var så enkelt.

Här i Umeå har de nämligen dragit om bussarna, ändrat gamla givna turer och helt
plötsligt har vi tappat en massa bussar här hemma men som kompensation så går
då ettan en massa gånger i timmen. Ja, förutom vissa förseningar då.... Som just i
morse när jag stod vid hållplatsen i god tid. Bussen lyckas vara en halvtimme sen,
lite intressant då det ju går FEM turer i timmen.....

Tips - *Vid en dålig dag: Om du känner dig allmänt missnöjd över resan,
kontakta gärna bussföretaget eller Länstrafiken så får vi se vad vi kan göra.
Välkommen!


Min ordlöshet fortsätter, lämnar några länkar där ni kan hitta lite av allt intressant
som händer och sker just nu. Läser gör jag, bara det att jag inte kommer till nästa
steg längre.. (vilket i sig är själva meningen med att blogga, börjar fundera på om
det inte är läge att helt enkelt lägga ner eländet....)


och massor, massor av mer ;) Nätet är fritt, ut med
er och läs och njut!

(Och som en extra bonus, självklart måste ni läsa om Egoina hos Emanuel-


1 Pia:

skriven

Egoina är en klok tjej.. Läser hennes blogg ibland.. men framför allt läser jag hennes mammas blogg, Svorskan.

Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: