- Låter dottern få lite andrum kanske ?


Nu har jag och särbon smitit upp till byn. Möttes av regn, förstås, och i Dorotea stod
termometern på sina stadiga 8 grader. Hmmm.... det är nog ganska bra för de flesta
att jag inte tittar upp så ofta kanske, låta sommaren få sitt fäste här uppe också?

Saker som SKA göras är fotograferande. Tror inte att det blir några naturbilder dock utan
vi ska inventera lite lager häruppe hos Klatasmen. Finns nämligen några saker som verkar
kunna vara attraktivt ;)

Sen SKA jag fiska! Hoppas på lite värme, sol och massor av gäddor.
That's it. Vi tar det lugnt, midsommar får bli vad det blir och jag tror
att jag ger mig på rabatterna lite kanske...återigen om vädret blir bättre.

Inte så mycket ilska idag, debatterandet drog ut på tiden i riksdagen, jag har missat
allt och försökte twittra ikapp mig utan att lyckas. Ska titta in i morgon igen och
hoppas på någon länk för det verkar ha varit vara ganska så bra fart på vissa
åtminstone....hmmm..... Sen att Gunnar Axén håller på som han gör, det får vi nog
kalla ett karaktärsdrag kanske? (inte det allra bästa kanske?)



1 Pia:

skriven

Har en man här som är väldigt intresserad av de där bilderna!! :) Så tråkigt att ni hade regn och kallt under midsommar. Vi hade tur och fick riktigt bra väder.

Kram på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: