- Saved by the tweet´s liksom



Vaknade alldeles för tidigt i morse, även om jag är en litentanta så finns
det ingen anledning att kliva upp klockan 7 en lördagsmorgon men så
blev det idag. Gissar lite på värmen, och solen som givetvis strålade så
fint där på morgonkroken.... hmm, för att sen försvinna.

Min kärleksaffär m fånen fortsätter, tänk vad jävligt det är va, ska en
sån som jag köpa sig en "sån" ? (tänker bara på all skit en vän på nätet
fått för sin bloggtitel, fakta är ju att man inte får göra som man vill när
man inte tillhör "arbetarna", men idag är det uttjatat. Over and out, jag
ska vara tyst, japp.

Har äntligen handlat upp mitt presentkort på KappAhl. Dessa speglar va?
Inte blir man mer shoppingsugen efter att ha tittat på sig i helfigur direkt.
Nu hittade jag en slafströja som döljer ALLT, trots att jag ju såg hur eländigt
det såg ut under.. Trixade till allt och lyckades få tillbaka 2 hela kronor.
Kändes som en pricksäker shopping eller hur?

Sen var det dags för tredje försöket på affären.... Gick inge vidare. Men
det gick ju ivf, även om det sliter på en del. Fick gnälla av mig lite på Twitter
under gång s.a.s, måste dock säga att fånen kanske inte är fullt så häftig när
man är risig, blev otroligt svårskriven på men jag fick iväg tillräckligt för att
få respons. Precis vad jag behövde just då. Skönt att inte vara helt ensam
liksom utan att nån ser en på något mysko sätt.

(ett stort minus var att jag lyckades flänga upp ryggsäcken mitt i allt, iväg
rullade dotterns pepsi, rätt ut på vägen, o tantan efter... kände mig rätt
patetisk men inget gick sönder och jag trampade helt enkelt iväg till en skugg-
sida där jag satt o gömde mig ett tag tills det lugnade sig)


Har testat Seizuretracker.com nu också. En app som ska hjälpa oss
epileptiker att få lite bättre koll på våra anfall. När, hur, varför och allt
sånt som ju bara försvinner i virriga skallar. Tanken är suverän då man
bara klickar igång den och låter kameran gå under tiden, nu vågade jag
inte börja med nåt sånt inne på affären, förstås, samtidigt får man ju reda
på hur länge det håller på. (nästa gång ska jag bara starta och skita i att
filma, själva tidsangivelserna är ju grymt viktiga)

Återkommer med lite mer om den appen sen, testade precis o den
fungerar på fånen men hemsidan ville inte... :(


1 A:

skriven

Tack, tack, tack för tipset om "mensuppskjutande" tabletter! Slapp eländet i Bulgarien!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: