- Just one of those days, but there is always Sean Ryan!


Jag vet att ni kommer att garva, jag vet att det är otroligt suspekt att
titta på en video från en "datavärld", men sätt er bekvämt, slut ögonen
och bara njut av hans underbara stämma.....







Han finns på sin egen sida - Sean Ryan
Självklart finns också en Myspacesida för den begåvade
21-åringen från Dallas, USA där ni kan lyssna på mer.
(åsså hanses fb-sida förstås - Sean Ryan)


Självklart ska jag även informera om viktigheterna i livet:

Skriv på namninsamlingen Sjukupproret

Gå med i Facebookgruppen Påskupprop mot utförsäkringarna

Läs mer härPåskupprop mot utförsäkringarna

Skriv på mot de omänskliga utförsäkringarna

 

Hos Ett hjärta Rött finns MASSOR av bra inlägg just nu,

klicka bara på hennes header här ovanför så får ni de

fakta ni behöver kring dagsläget vad gäller Sverige

och det rådande vansinnet....

 

 

Själv vågar jag knappt tycka längre.......



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: