- Lugnt o stilla, alldeles för lugnt....


 

 

Jag har full service, haft särbon här ända tills strax före 22 och ja, det finns en

hel del fördelar med att sitta fast i väggen....titta bara ovan ;) Liten särbo inte

bara hämtade fika utan tog i utav bara den och dubbelsmörade, både tantan

och två mackor!

 

(för er besläktade med pixlade pojken ovan, nääää,

jag hotade inte med stryk och näää, jag vet inte alls

vad som händer ;)  )

 

Men här är det fortsatt lugnt, försöker att aktivera mig, inte för att jag tror att

jag ska kunna få igång något anfall direkt men någonstans gissar jag att min

kropp och knopp är i chock..

det här var ju inte alls vad jag trodde liksom...

 

 

Mina tankar går åt ett helt annat håll just nu dock,

fy fan för livet, ibland är det bara för orättvist,

och när det varit åt h-vete så visar det sig att

det visst kan bli än jävligare....

Kram även om jag inte tror att du tittar in

här, och även om det inte hjälper ett skit,

en stor kram


1 klatasmörbon:

skriven

Vad skulle man inte göra för en sådan tjej

Som är det bästa nånsin för mej

Filmstjärna på nus i umieå

som en mix av matrix å mumieå

Prosa är inte min styrka, ack nej,

Min styrka ligger hos min litentantatjej!

Kramis på du!



Och även en kram till dej vilkens håll litentantas och även mina tankar går till, kram på du å K. å kram på dz å.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: