- Söndag, sakta mak med två tända ljus!



Kan bara säga en sak, snö! SNÖ!
All I want for Christmas is snow...

Mörkt ute, sådär blaskigt och tråkigt och kanske inte effektiviteten
varit så hög vad gäller hemarbetet i dag, men det är ju alltid en
annan dag i morgon, eller hur?

Önskar jag fick vara i fred mest av allt, intressant att vara under
bevakning, ha sin egna privata stalker, men det måste väl ändå
vara dennes problem antar jag, själv känns det bara lite gammalt.

Nog om det, har faktiskt haft en läsa runt bland bloggar-dag
idag och även om jag inte kommenterat så flitigt så känner
jag mig uppdaterad hur "ni" har det där ute ;)

(ett litet önskemål bara, var inte för duktiga,
sånt sänker ju bara oss andra som inte kan.....)
eller riktigt ids, än


1 Anna/MirAnna La More:

skriven

Hahahaha! Ja, HERREGUD! Har jag krupit in i skallen på dej nu!! Tack för skrattet och förlåt för att jag dabbade mej med bläckpistolen. Kanske får jag göra ett nytt och bättre försök i natt? ;)

2 Camilla:

skriven

Du är duktig! Vi är alla duktiga, bra, värdefulla och en massa annat! Det är inte mängden saker vi praktiskt uträttar eller de prylar vi inhandlar som sätter värdet. Det är du, jag och alla andra. Vi är alla värdefulla och duktiga!

Ta hand om dig min vän <3

Kramas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: