- Vi tog oss en liten semester!

Givetvis har det fiskats några svängar i år också men jag erkänner, återigen,
att fiske utan fångst är tråkigt fiske... I år verkar det som att alla andra utom
undertecknad får napp, och eftersom att densamma, undertecknade alltså, är
en så pass dålig förlorare så har inte känslan riktigt återfunnit sig trots vackra
dagar på Långseleån.
Sen tog vi oss äntligen iväg! En impulspackning av madrasser, täcken och sånt
där "annat" som ska med och iväg bar det. Härligt och väldigt efterlängtat, även
om folk tror att vi som är "lediga" - dvs pensionerade som särbot o sjukskriven
som en annan, inte uppskattar miljöombyte lika mycket som vilken annan Svenne
som helst så var det bara underbart!
Vi lyckades pricka in sommarens sista tre dagar, sov två nätter uppe i Stekenjokk,
lite ihopknölade då vi dessvärre är lite för långa för skuffen på 740`n men hur
bekvämt som helst ändå!
med en vidunderlig utsikt måste jag säga,
underbara, härliga, varma, soliga Lappmarken ;)
Nu är det natter så jag borde nog sova, ska se om jag
fick ihop några bra bilder också, har liksom tappat
"knycken" när det gäller att fota numer känner jag
men här fick ni några småglimtar ivf.
1 Pia:

skriven

Vilka härliga bilder!!! Och en mysig tur ni varit på.

Kram!!

2 Pia:

skriven

Sv: Fördelen är att Anna bott två år i USA(läst på high school) innan hon kom hit.. så.. men självklart är det massor av nya grejer även här. Har förklarat att vi har två viktiga ord här i Sverige. Fika och Lagom!! :)

Kram!

3 Carro:

skriven

Åh, kollar igenom din blogg & inser att jag inte vart här förr =)

Gäddede,där var jag mycket som ung...eller tja..yngre....

Min faster & hennes man bodde på Storön,en mil från Gäddede ,mot blåsjöfjäll =) Ha d gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: