- Ut i luften, ut i hösten!




Jag borde studsa iväg just nu, full fart framåt och passa på att njuta av
de här underbara höstdagarna. Om jag tassar förbi godishuset och lurar
mig själv med lite snus kanske benen fortsätter framåt av sig själva?

Batterierna är laddade, jag har "deodorantat" mig och allt och fasiken,
jag ska ut! Synd att det inte finns fler svamliga tanter i krokarna här
hemma, jag menar två svamlor i skogen måste ju vara bra mycket
bättre än en Reinfeldt i näven?

Var ute på lite vift i natt, såg att ambulansen var hos någon av mina
grannar, hoppas att det inte var nåt allvarligt (vilken kontradiktion va?
är inte själva ambulansen mer eller mindre en garanti för att det just
är allvarligt...)


Förresten så är jag lite sur också, eller väldigt sur! Natten är en under-
bar tid på dygnet och ska jag vara ärlig så törs jag inte ge mig ut själv
längre... Man vet ju aldrig vad som kan hända. Men i natt fick jag titta
på alla stjärnorna och andas en precis på milligraden-minusbitig luft,
härligt, alldeles ljuvligt!


Dagens SD-nyhet?

1 Pia Hagman:

skriven

Här finns en annan svammel-tant som du gärna kan kontakta.. Om du har FB så sök upp mig där.. vore kul att ses och surra lite IRL!!! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: