- Solsken ute, vilodag här hemma!




Nu har särbot kommit sig iväg, ganska behagligt bilväder även om han borde
vara hur less som helst på vägen hemåt efter alla dessa år...

Jag har fått veta att man tydligen får räkna med ett glapp på MINST en vecka
när ordinarie ALI-period (3 månader) övergår till förlängning som i mitt fall. Ska
ringa lite och be om anstånd med betalningar, det handlar ju inte om så länge
men tänkte faktiskt vara lite smidig den här gången och säga till i stället för att
bara bli sen.

Annars borde man ju städa, man borde verkligen diska eftersom att disken
rent bara står och väntar och man borde väl fortsätta att försöka få undan
tvätten här hemma. Men ibland måste man inte bara för att man borde, jag
tänker utgå från om jag VILL eller inte, diska måste jag men resten VILL jag
inte så det får bli den beryktade "annan dag"-en!

Hittade också en artikel om just epilepsi och sjukförsäkringen...
tänk att det ska vara så svårt att hålla sig undan från sånt man
bara blir orolig över.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: