- Men hej på sig, vinkar i natten!


Sitter o inväntar särbon, inte så konstigt att jag verkar ska ha en
trött kväll nu då jag ju inte kan lägga mig. Han sitter nämligen i
bilen... sent, sent blev det och lite schysst måste jag ju vara ändå!

Tänkte ivf bara säga hej till er som kommer in och tittar,
älskar att rota bland ip-nummer och sånt, spännande att
man rent kan få ut kartbilder så man "ser" var ni sitter och
häckar!

Kan ju vara bra att ha i bakhuvudet ibland dock, man är INTE
alls osynlig när man surfar, man lämnar sin avsändaradress
även om man kanske inte skulle vilja det alla gånger.

För mig är det bara kul att få främmat men är ni som jag,
har svårt att hålla mig ifrån sånt som irriterar eller stör?
Kanske kan jag vara till hjälp och säga något, eller så kommer
ni över det hela och har ett bra liv trots mig och mitt tjatter ;-)


Men nu komme gubben,
natti o håll tummarna för
mig i morgon!
1 Camilla:

skriven

Törs tala om att jag tittar till dig emellanåt och ser hur du mår ;) önskar dig/er en underbar helg! Kramas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: