- Hell´s Kitchen herr Hägglund, det är bara början!




Jag är sen, jag är äckligt sen i att ha uppmärksammat denne
lustigkurre i vårt "kristdemokratiska" parti, den här videon
såg jag nämligen först i dag och jag blir vansinnig!
(inspelad 2/2 - 2010 i Jönköping)


Vi snackar om sandlådetugg, skitsnack, jävla raljerande
och en nivå som definitivt får mig att agera utifrån vad
jag länge känt att jag borde, jag ska ur svenska kyrkan NU!!


Jag vet inte vad som pågår i din arma skalle just nu,
vägrar att tro att du insett felaktigheterna i nya
sjukreformen utan kanske sörjer du dina

32 302 tappade väljare

men du har mycket att göra innan jag finner dig en
gnutta trovärdig som politker, och kristen med för
den delen, gubbe lille...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: