- Gungfly



Blev inget möte på Af i morgon

"vill inte att det ska bli för mycket"....



Ok, så nu har jag genomgått min arbetsprövning,
blir inget möte, ingen genomgång, ingenting...
Blir ett möte med Af och fk på måndag,
that´s it

Jag förstår inte meningen med något snart,
hur i helvete kan de kalla hela sjukförsäkrings-
eländet för lyckat?

Ett litet tips till ev försäkringskassehandläggare
och arbetsförmedlare, MAN VILL VETA!!!

jag måste få veta vad som händer och sker,
jag fixar inte att hänga o dingla i ständig
ovisshet...

jävla skit
Ska jag vara helt ärlig så känner jag
mig mest i vägen på Af, jag är ju inte
aktuell i åtgärderna, jag och många
med mig kommer ju med trasigheter


Då är systemet värdelöst,
hur snälla ni än är...
1 Camilla:

skriven

Har dig i mina tankar och sänder dig massor med styrkekramar! kramas!

2 A:

skriven

Tänker på dig och undrar verkligen vad de tänker hitta på för dig...

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: