1 MDAMZ/Inspirerar:

skriven

Frust...jag skrattar så jag gråter helt underbar...:)

2 Taliban:

skriven

Gråt allians av skratt!



"Arbetarklassen framför platt-teven som serverar plastdrömmar från USA"



Reklamen under videon säger; "14 kanaler. 0 kr i månadsavgift i 1 år"



Priceless!

3 tantan herself:

skriven

Aha, du reagerade över reklamen, eller hann du med

att se mina "fältstudier" i inlägget ovanför? :o)



Se, gratisbloggar kånkar med sig reklamen av bara

farten liksom, platt-tv´n hittar du inte här och

jo, "ni" i de övre klasserna (eeeh?) verkar ju vara

ena riktigt smarta individer....



Skrattar bäst som skrattar sist, o du, nu asgarvar

jag så :)) !

4 Taliban:

skriven

Se där. Marknadsekonomi har sina ljusa sidor också. Gratis bloggar! :)



Fast helst kanske du skulle vilja ha statligt finansierade bloggar?



Själv är jag medelklass förresten. Liksom nästan alla andra i det här landet.

5 the same tanta:

skriven

Härligt med medelklass... alla borde få vara en, eller åtminstone känna en ;-) Lite kul det där, Landet Lagom med sin nöjda Medelklass, grejen är ju bara den att när det väl händer något så ramlar ni lika lätt, bara liiiite längre fall neråt men exakt samma konsekvenser. Tror nog att solidaritetstanken inte är helt fel även om man råkar ha en tusenlapp mer i månaden.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: