- Upploppet?




Jag har tandvärk i dag
igen....

Annars så har jag sovit gott, trivs ganska bra
när jag sover nuförtiden vilket inte alls är illa.

Försöker peppa mig inför badet i morgon, tänk att det ska
vara så "pinigt" att bada ändå... Det är ju bara jag och ett
gäng andra tanter, vi har alla samma tjusiga badmössa och
vi kommer i alla möjliga färger och former.

Ett absolut måste för kvällen är rakning, nu när jag äntligen fått
till en värmande päls på benen ska man väck med den, snacka
om kontraproduktivt alltså. Minns nåt inlägg som Katrin Z skrev
om hur äckliga kvinnor med könshår var.... knepigt hur det har
blivit ändå..

Jag röjer där det behövs, är inte ute efter nån
brasiliansk look och ja, tofsarna i armhålorna
lär väl väck för att jag inte ska rufsa till någon
badkompis.....


Som kompensation för bristande hårväxt på skallen
har jag begåvats med TAGEL överallt annars.... riiiitch!
1 Lina:

skriven

God kväll i stugan!

Hur står det till? Det var inte igår. Hoppas allt är bra med dig!



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: