- Tjohooooo, eller nåt


Äntligen hemma, efter ett "helt" dygn är jag så oerhört less
på att vara på sjukan att det är sanslöst, skärpning på mig
och så vidare.

Måste erkänna att jag fortfarande känner mig hög som ett
hus, precis som jag sa till dottern så känner jag mig som att
det har varit förfest, inte illa va, sisådär 27 timmar sedan jag
blev "lugnad"....

Är ivf två skruttiga tänder fattigare, känns bra och säkert än
bättre när det gör lite mindre ont. Har tjuvtagit mig nån treo
när jag kom hem för att slippa huvudvärken åtminstone och
ska försöka hålla mig vaken tills i kväll. Tror att jag sovit mer-
parten av det sista dygnet nämligen.


Som lite extra krydda på moset så har grannen sina standard-
gäster, HANTVERKARNA.... Vi har funderat en hel del kring det
fenomen som pågår, det har nämligen borrats och bankats i
en månad nu, vad kan finnas kvar att arbeta med?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: