- Tänka sig att jag har mage att vara f-bannad på lyckliga människor också??




Antar att jag borde skämmas?

Men det skiter jag i, just nu är jag sur som ättika över att
Umeås bussar är rena rama natta, att det blir mörkt och att det
blir ljuseländen och blink och studs och en massa oljud när man
ska snurra sig fram genom det eviga vägbygge vi kallar Umeå!

Sen är det väl hur gulligt som helst med pappor som leker med
sina ungar, jo, seriöst, det ÄR faktiskt det, men just idag var inte
er "klappa händer"-lek så kul..... Ni satt ju nästan på mig, hade
väl varit lika bra att låtit er klappa "litentanta" på skallen istället
för att försöka hitta av era händer kanske?

Verkar, peppar peppar, ändå som att jag slipper stora anfall,
behöver bara genomlida de här konstigheterna som blir, men
det är obehagligt, sprakigt, osäkert och uttröttande...

Men som sagt var

Fuck You!
(typ)

erkänn att låten är helt ok va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: