- Söndag, allt utom högt tempo men lite luft trots allt!




Vi har haft en till sån där sova länge-söndag, eller kanske jag ska säga
att dottern o särbot har haft det. Själv studsade jag upp som skjuten ur
en kanon "redan" vid tio-snåret, dagens kom ihåg-sekvens från mardrömmarna
är lite skruvat dock.

Jag skulle sträcka mig över en stor tunna full i chilimarinerade, sköldförsedda,
tänk kräftor eller räkor fast med ett sting som bara aborrfenor kan ge, OCH
de var levande?!?!?


Nu ska vi masa oss över E4an, en titt på Rusta och lite luft får
bli dagens aktivitet. Vi är så sega i starten så att trots att dotra
vaknade först ett par timmar efter mig så hann vi bli totalt omkörda,
hon är redan nere på stan och vi är bara nästan, nästan på g....
1 A:

skriven

Aj då! Om du är fullkomligt livrädd så förstår jag dig till fullo!! Är det nåt man inte vill ha opererat så är det ju hjärnan!! Svårt att låta bli att tänka på allt som kan bli fel...Sen är det väl massor med gånger som det blir alldeles utmärkt också (säkert fler gånger), men det är ju riskerna man tänker på...Oh, jag hoppas att undersökningarna går bra och att de kommer fram till ett KLOKT beslut!!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: