- Försvann helt i böckernas värld....


Böcker är härliga, oavsett om det handlar om biografier, blodiga deckare
eller neurotiska relationsdramer så fastnar jag oftast. I dag kändes det inte
som läge att engagera sig i något avancerat, dumklubben regerar fortfarande
en våning upp - måste ju klarna till snart tycker jag, så jag tog tag i en helt
osannolik bok


(klicka på bilden ovan för en bokhora-recension)


Funderar över hur ytligt livet kan vara, hur märken och människor kan bli
SÅ viktiga, jag har verkligen missat hela den cirkusen själv. Måste dock erkänna
att ett par timmar i badet tillsammans med Sofis´s Elsa rann undan fortare än
jag trott. Har en liten känsla av att dottern i huset kan tycka betydligt bättre om
romanen än modern, jag har mest fascinerats av kontrasten mellan den här tantan
och huvudpersonen Elsa.

Även om jag tycker att åren har gått lite väl fort, även om jag ibland skulle vilja
få prova på att göra om - göra rätt, så blir jag lite tveksam. Jag trivs ganska så bra
såhär i okunnighetens rike, inte spelar det någon roll vilket märke mina skor har
och det där med outfit´s.... Min absolut bekvämaste klädsel är och förblir mina fiske-
kläder, rutiga skjortan (en av de där fodrade ena) och mina millisbrallor, punkt!

Viktiga accessoarer är gummistövlar, snus och myggservetter,
sen är den här tantan helt rätt klädd, funktionellt och sååå snyggt ;-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: