- Cherry on top Award




Jag har fått mig en Award!

Efter dessa månaders tjatande om politik, allt skit som har hänt
och händer i samhället o sen skickar "ordfunktionalisten" Malin
den här till mig, så oerhört oväntat men härligt härligt!

Till awarden hör att man ska berätta om
3 saker man håller varmt om hjärtat.

Jag gör det väldigt enkelt för mig,
självklart handlar det om min familj,
hela min "stora" familj med dotter,
särbo och moder!

Vi är fyra stycken som tuffar på framåt
trots en hel del motgångar under de
sista åren!


En liten favoritbild ska också finnas med,
där kan det bli lite krångligare då jag ju
har tappat bort den mesta inspirationen....







Nu kommer vi till det allra svåraste,
till vilka fem ska jag skicka körsbäret vidare?



1 Katta & Doriz:

skriven

Tack! Du är en underbar bitter tanta du! ler

2 Anna:

skriven

Tack tanten! Håller med Katta & Doriz. :))

Den här cupcaken ska snarast ta hand om utmärkelsen.



Kram!!

3 Madeleineslife:

skriven

Tack snälla vännnen!!! Du är en fin människa <3

4 Pia Hagman:

skriven

Tack för awarden!! Ska klura lite på vad jag ska skriva..

Ja, jag hoppas oxå på en förändring, men precis som du skrev.. räcker det med att Husmark försvinner?? Känner mig tveksam..

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: