- Musiken i våra hjärtan?


Söndagen har rullat på i stilla mak, särbot har fått handla lite smått o gott
på Jula, som jag nästan drömmer skulle kunna gå i konkurs ..


Vi har ugglat på, inte rensat nån rabatt eller skurat nåt badrum, men nu när
himlen blir allt mer blå funderar jag ändå på om vi inte skulle ut o röra på oss lite..
(fast nu snarkar särbot HÖGT, brukar betyda att han sover ordentligt..)

Tanken var att jag skulle plocka ihop lite musik från åren
som gått men jag snurrar bara runt, runt och hittar alldeles
för mycket.


Istället blir det en låt från precis innan livet
förändrades för alltid, för evigt och för underbart!



 

 

Scorpions med Send me an angel

rasade hela 12 listplaceringar på allas vår Tracks-lista

under den veckan dottern kom till världen,

 

hmmm,

 

inte så jädra konstigt faktiskt,

den 16 januari 1992 sa det väl inte direkt PLOPP,

men vips var hon där! Lördagen efter, den 18

struntade väl jag (och alla andra som röstade?)

i deras tjööööt om en ängel!

 

 

Signed, Sealed, Delivered, I'm Yours

 

 

 

 

Lööööv o jag vet inte, pms igen??!

(är det klimakteriet så döööööör jag, inte men inge kul alltså..)

1 Myh:

skriven

Lööv på sig finaste mor <3 tyck om du!

2 A:

skriven

Nä, men några år till har du väl ändå kvar till klimakteriet...:) Fast jag brukar skämta om att jag är där varje gång jag har just pms. Får såna himla värmevallningar då! Bara tanken på att få såna månad ut och månad in...räcker jättebra med att ha dem några dar i månaden!

Ganska skönt att bara "uggla på" och inte göra nåt särskilt. Det är det söndagar är till för! (Fast jag glömmer det själv ibland.)

Kram!

3 jasmina:

skriven

Hej allt bra med dig? :-)

4 florentina:

skriven

fin blogg. allt bra ?:)

5 Magda:

skriven

Jag slukar alla sådana historier... De flesta säger bara "HUuuu vad jobbigt att bo så långt i från varandra...Hur får ni de att fungera??"



Jag tycker att de fungerar även om de känns jobbigt att lämna varandra... Men vill man så går de ju!!!



Sen finns de inget underbarare än när man längtat i massor o så är man där!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: