- Litentanta vågade!!!


(klicka på bilden om du vill veta mer!)


Vet ni vad?
Vi var på pub i går!!!

Trots ett fullspäckat schema och halvtrött tanta o gubbe
så gjorde vi det, jag är så nöjd och glad och liiiiite ont i huvudet,
men det är en trevlig baksida som än så länge känns bara bra!


Kvällen startade med tedrickning, ja min kompis kom ju tassandes
förbi på kvällskröken med liten vovve i sele, jag sippade öl och
vi halkade in på politiken igen.. (måste verkligen ta OSS i kragen och
släppa vårt missionerande, snart är vi värre än vilken dörrknackande
frälst toka som helst hehe!)


Bussen ner på stan var smockfull med brännbolls-glada ungar,
kände mig lite som ett ufo eftersom att det ju är så långt mellan
varven man åker sent på helgerna.


Pubstunden var kul, kände inte direkt någon öht men jag är ju en
som älskar att iaktta, mycket dråpligheter man kan få se en riktig
festkväll, och sen ska man ju då kommentera, väldigt viktigt =)

En väldigt mysko sak hände dock, jag vågade mig på att hälsa
på en kille som jag känner igen sen barndomen. Han kunde inte
alls placera mig till en början, var nog tämligen slirig också, så
det blev mest en massa svammel tills det gick upp ett
Liljeholmens för honom!


- Men du är ju Bengt Karlsson´s dotter!

jag blev alldeles varm inuti,
i sommar är det 22 år sedan farsan
försvann, det är inte många av mina
vänner som har träffat honom, inte
min dotter och absolut inte min särbo..


Sen gör det ju egentligen ingenting att vi missade
TVÅ bussar, tycker iofs att Länstrafiken borde se
till att ALLA får plats ombord, särskilt när det ju
var sista bussen..

Och även om taxikön var bland det sjukaste jag
någonsin stått i, och jag var så kissnödig att det
inte var sant, så tog vi oss hem, dela taxi är
alltid smart och jo,


min pappa fanns =)




o här bodde vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: