- Jag har också kass humor frk Zytomierska, det här var hur kul som helst!


Allt är inte bara tankar kring överlevnad, politiska/idiotiska
manövrar och  tråkiga epileptiska anfall, jag garvar en hel del också =)
Nu när jag inser att jag och Katrin delar samma sorts humor
blir jag dock lite skämmig,

SKA man skratta åt andra som druttar på arslet eller snubblar sig fram i
grammatiska förknörvlingar?

(Japp, det ska man, för om inte annat så har jag x antal korkade fall och
ordförvrängningssnubblerier bakom mig, och mest troligt framför
också, som heter duga, jag har bara självdistans alltså!)


=)


1 Anna:

skriven

Hehe! Som jag skrev så gillar mamsen STOOOORA bilar, så jag hade inte gnällt över en fläskig jeep, heller... Något åt dom där oversizade pickuperna eller en redigt fet Ford Excursion hade också suttit fint. :))

2 Pia:

skriven

Hahaha, den där filmen gillade jag.. spec slutklämmen "jag sa ju det!!".. :o) Annars har jag inte mycket till övers för Katrin men hon kanske mognar när hon blir mamma! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: