- Godmorgon världen, hur stänger man av Maud Olofsson!?


(kreativ på måndagen? klicka ovan o skapa själv!)



Sveper över partisidorna, först "hemma" hos Maud...
Hur jag än vrider och vänder på skiten så är det troligt
att jag inte kunde reta mig mer på hennes värdelösa
retorik än vad jag gör just nu!!

(varning, varning dock, hon slutar banne mig aldrig!!!)


Hon får skylla sig själv, jag får ju inte ens AV spelaren,
jag tänkte titta runt men oavsett hur mycket västerbottning
tanten än är så vill jag bara skrika, herregud människa,
vad är det du tänker med?!

Titta in hos Alliansfritt Sverige och fundera lite över
Centerpartiets otroligt taskiga trovärdighet,

- Centern: det nya oxymoronpartiet

(för er som är inte heller vet vad oxymoron betyder kan jag tala
om att det är en mening med två påstående som säger emot varandra)
tack Alliansfritt ;-)





Du Maud, dags för dig att byta karriär då kanske?

Kan vara dags för dig att VERKLIGEN se hur
verkligheten ser ut, o sen får du vara tyst när du
skurar hos mig för det är ett jädra tjat om bidrag..


edit: av nån outgrundlig anledning lyckades jag
klicka in mig på Center-sidan samtidigt som ...
babblar........

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: