- Det skämmigaste som finns




Är att åka till akuten....
Att åka med en anhörig eller allra värst sitt
barn är en sak, då är sjukvården ju så själv-
klar och visst ska man dit omedelbart!


Jag är inte riktigt likadan när det gäller mig själv...


Men nu blev det väl ändå så att vi tog oss en tripp
dit på eftermiddagen, jag är slut i kroppen av allt
skakande och trött i knoppen av allt trixande att
jag helt enkelt satte mig där och väntade.


Vad resultatet blev, utöver ett par timmars show,
"let´s shake again" i väntrummet, några timmar
på en brits då vi fördrev tiden med att tjuvlyssna
på patienten på andra sidan tyghänget (väldigt
intressant måste jag säga, vi är alla olika får väl
vara en snäll sammanfattning ;-)


Efter fyra timmar kom en supertrevlig neurolog,
en tjej förstås :-) och jag fick skämmas lite mer.
Bra saker är att värdena går neråt, i rask fart
vilket innebär att lilla tantan är i form inom några
dagar, tråkigare är ju kanske det att innan dess
så är det bara att vänta.....


Men det allra tråkigaste var ju det här,
den 5-åriga flickan som blev hundbiten,
och nu vårdas på intensiven..

Alla tankar går till er,
sånt här ska ju bara inte få hända.
1 A:

skriven

Oj, att du ska behöva må så här!! Men fick du nån egentlig hjälp till sist eller var det bara en massa väntan förgäves, utan något resultat?

Stor kram!

2 Pia:

skriven

Jag undrar precis som A härovan..

Fruktansvärt med den lilla flickan.. ryser Hoppas hon blir återställd..

Ha en bra söndag.. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: