- Vem kan vara skönare än vår reggae-chaufför?


Finns inget skönare än när man möts av den här musiken,
då vet man vem som kör och hur resan kommer att bli :-)


 

Sen fortsätter det i samma sköna stil,

"vår" reggae-chaufför

(med egen facebookgrupp förresten!)

får ALDRIG flytta från stan säger jag bara!

 

 

 

 

Förstår ni hur härligt det är även om man som jag

bara kommer från affären vid 6-snåret en fredagskväll?

 

 

(Här får ni ett helt reportage

om mannen i fråga)

1 Sara:

skriven

Haha! ;) Fin chaufför!



Ha nu en riktigt härlig helg!

Kram!

2 Anonym:

skriven

Hehe! Saken är nog den att han sett den i andra sammanhang också och det där var mitt sätt att jävlas... ;)



Kramen baka på dej min lilla tanta!!

3 Pia:

skriven

Ja, jag brukar gilla att åka med honom, men igår spelade han alldeles för högt så det skar i öronen.. Var fullproppat i bussen och jag satt nästan längst bak, så jag ides inte gå fram o be honom sänka volymen ett snäpp!! Så igår var jag lite irriterad på honom, förmodligen för att jag hade huvudvärk också.. Men annars gillar jag reagge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: