- Ta det tillbaka!


Eftersom att jag numer sitter här hemma igen,
arbetsträningen ligger nere för stunden och jag
vet ärligt talat inte om när, eller ens om den
kommer att starta upp igen....

Det finns gränser för vad man orkar med,
jag är inte en tusendel så stark och tålig
som jag trodde när jag återigen klev in i
ett försök att komma tillbaka.


För att hålla livslågan uppe, kanske försöka
hänga med någonstans och inte bara fastna
i alla tragiska människoöden som den här
rådande totalt vansinniga politiken skapar
så läser jag om och om igen på


Ett hjärta RÖTT


Dagens "tjuveri" därifrån består i ännu en
kamplysten och hoppingivande melodig
med och av allas vår Mikael Wiehe.


Lyssna och njut,
lyssna och lär,
gör om,
gör RÄTT!


Välj RÖTT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: