- soundlyawake är ganska bäst ändå =)



 

 

Om man bara sitter o är tom i bollen

*nickar*

så kan man alltid lyssna på honom,

ännu ett tips från youtube, om du

gillar blahablaha med lite tänk,

den amerikanska humorn kanske ;-)

 

(jag är en allätare så jo, jag ser det mesta)

1 A:

skriven

Haha, fick mig ett gott skratt åt dina tonårshårbravader (ett nytt ord!)!! Själv experimenterade jag inte ett dugg med varken hår eller kläder som tonåring. Var inte särskilt modeintresserad och min hårfärg var jag extremt nöjd med. Det är faktiskt så att det är den hårfärgen jag hade då som jag hela tiden förgäves försöker få till igen...Mitt hår har mörknat rätt mycket de senaste åren och det stör mig. Det har blivit råttfärgat på nåt sätt och förr var det så himla ljust och fint. Naturligt ljust, inte vitt eller som det blir när man färgar. Så nu har jag blivit lite modigare och vågar testa mer, men den här gången ångrar jag mig att jag testade.

Men kaffe...skulle man verkligen blanda hennan med kaffe?:) Hahahaha!



Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: