- Såååå lurad


MySpace Comments



Om jag är dunderblåst, totalt genomlurad, helt jädra korkad?

Joooo =)


Eftersom att alla ursäkter är bra, försöker väl städa lite här hemma,
som vanligt med betoning på försöker, så fanns där ju ingen bättre
anledning till att trots allt släppa in katten, igen..


Då fick jag ju starta projekt...
vars tusan ÄR burköppnaren?!
på allvar!


Men den är ju borta, hittar inte den nånstans och jag misstänker
att jag inte skulle hitta igen den ens om den låg framför mig idag
men en bra kvinna råder sig själv,

ut i sov/vardagsrummet, dra fram finaste verktygslådan från sin
plats under sängen

("lagoma" lådan som tidigare transporterat PD-dialysvätska, läs mer här,
men i återanvändningen används till allt från "sista måltiden-låda" .
... mången katt och kanin har möttsin skapare inuti en sådan,
till flyttkartonger och you name it)


och fram med Morakniv, hammare, fina tången och full attack
mot tonfiskburken! Får man storfrämmat så är det ju projekt
kleta ner hela köket med slemmig tonfiskstinkande olja som
gäller!



Men nu var det visst bara hunger som drev katten hit, äta och
vips skulle hon ut igen, ska inte klaga, själv fick jag ju en paus
och nu efter att ha hivat i mig ännu mer svammeltabletter kan
jag ju återgå till....städningsprojektet....

Dagens garv,

20 - 0 till katten!
(minst)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: