- Jag slapp göra vår nya skylt!


För en gångs skull "lönade" sig min enorma lathet, har ju
inte fixat ny skylt härhemma efter flytten och hittade till
stor glädje ett kalasbra erbjudande hemma hos Magda!






Nu har jag använt mig av deras skyltomat,
designat min egen dörrskylt så att inte bara
brevbäraren vet vilka som bor här hemma
utan även nån vän ute på äventyr kanhända ;-)


Ska ta mig en funderare på om inte Klatasmen
också behöver en RIKTIG skylt till butiken.
eller annars kanske en
rolig skylt vore en idé?


Hursomhaver, om du som bloggare också känner
ett sug/behov/måste ha känsla så jajamensan,
Skyltmax har ett toppenerbjudande,
bloggar du om dem så får du en skylt
till ett väldigt attraktivt pris ;-)
GRATIS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: